Τρίτη, Σεπτεμβρίου 13, 2005

surprise στο surprise party γενεθλίων μου

ναιναιναι (μια λέξη και χωρίς ανάσα , μη λέμε τα ίδια πάλι) σήμερα είναι τα γενέθλια μου! καθότι όχι πολύ in the mood, έλεγα να μην κάνω τίποτις και να κανονίσω κανένα τζέρτζελο για το σαββατοκυρίακο, αλλά το ακτινίδιο (όχι το φρούτο, μια φίλη μου που βεβαίως-βεβαίως είναι άλλο φρούτο) μου πρότεινε να μου κάνουμε ένα surprise party. συγκεκριμένα στο σπίτι μου στις 10.

έτσι λοιπόν, αν σας φέρει ο δρόμος σας προς τορόντο ντάουν-τάουν ή προς το μπλογ τούτο, ρίξτε ένα μύνημα γιατί προβλέπεται να γίνει χαμός. δώρα, ποτά, τούρτες, μαφία, μόνο έκπληξη δε θα έχει. ή μήπως θα έχει; έχω 3-4 ώρες να σκαρφιστώ ένα surprise για το surprise πάρτυ γενεθλίων μου. καμιά ιδέα;

8 σχολιάκια:

Harry είπε..

Χρόνια πολλά!:)

φακίρης είπε..

thanks :)

καλη επαναπροσαρμογη στο φθινοπωρινο Birmingham (οχι να λεμε και καλο χειμωνα απο τωρα!) και αναμενουμε ιστοριες απο τα πρωινα του δεκαημερου ;)

Nassos K. είπε..

ιμιλιονι αουγγούρι κρονια πολλα!

neraida είπε..

Χρόνια πολλά και καλά! Όσο για το surprise δεν έχω καμία πρόταση εύκαιρη, ωστόσο σου έχω εμπιστοσύνη, κοτζάμ φακίρης κάτι καλό θα σκεφτείς!

Beta Blank είπε..

Και για να μη νομίζεις ότι τελείωσες με τις ευχές, πάρε άλλο ένα Χρόνια Πολλά κι από μένα :)

Τελικά βρέθηκε έκπληξη για το πάρτυ έκπληξη; (η καλύτερη/χειρότερη θα ήταν να μην πας αλλά μάλλον άργησα με την ιδέα, άσε που ποιός θέλει να χάσει το πάρτυ του;)

Your Man είπε..

Πολύχρωμος κι εντοιχισμένος!

Psipsinel είπε..

Xronia Polla !
ise toronto????

φακίρης είπε..

ευχαριστω πολυ για τις ευχες!

για την ιστορια, η νυχτα κυλησε ομαλα αλλα και με εναν επισκεπτη εκπληξη τελικα, με σνακακια, γλυκακια, μουσικουλα και με κορυφωση ενα extra large παιχνιδι μαφιας με 17 ατομα και δυο συμμοριες μαφιοζων. χαμος! (οσοι δεν ξερουν το παιχνιδι, αναμεινατε αφιερωμα).

your man: το "πολυχρωμος και εντοιχισμενος" ειναι η αγαπημενη μου ευχη :)

pispsinel: ναιναιναι, ειμαι τοροντο και ειμαι καλα. αυτη τη στιγμη συγκεκριμενα βρισκομαι καπου σε ενα lab στο campus του uoft. η συγκινηση δε που με περιβαλλει ειναι μοναδικη: ειμαστε δυο, ειμαστε τρεις, ειμαστε χιλιοι δεκατρεεεεειιιιις :) αντε συντομα και blog meeting και με τους χιλιους δεακτρεις :)