Κυριακή, Ιανουαρίου 29, 2006

στην πίσω τσέπη του blue jean

μ'έχεις ξεχάσει
στην πίσω τσέπη του blue jean που πέταξες προχθές
κι εγώ που σ'έχω μη βρέξει και μη στάξει
βρε ξεχασιάρη που να πάρει πες μου πια τι θες
πες μου πια τι θες
πες μου πια τι θες

θέλεις να περιμένω
για να γεμίσει το φεγγάρι πρώτα για να'ρθεις
ή πριν μας στήσεις και δεν έρθεις
παναθεμά σε δε θυμάσαι τίποτα να πεις
πες μου πια τι θες
πες μου πια τι θες

να να να να..

τέρμα λοιπόν σ'αυτά που ξέρεις
σαν τελευταία χάρη-χάρη-χάρη στο ζητώ
ψάχνω το υπόλοιπο μισό μου
και όχι για να παρη-παρη-παρηγορηθώ
πες μου πια τι θες
πες μου πια τι θες

να να να να..


κατερινα κυρμιζη, κονσέρτο για φράουλες και σοκολάτα.
τι γλυκό τραγουδάκι..

4 σχολιάκια:

Mormolis είπε..

Μισή δουλειά κάνεις... Πού θα το βρούμε εμείς αυτό;

Αναμένω για λεπτομέρειες (ποιός, πού, πότε και γιατί)!

Grazie!

φακίρης είπε..

χμ, προς το παρόν πάρε μια γεύση με το ακόλουθο σοκολατάκι :)

Mormolis είπε..

Οκ!Τώρα κατάλαβα ποιά είναι η κυρία!

Ευχαριστώ!

oneiro είπε..

πολύ ωραίο είναι και το " νυχτερινό" της ιδίας και του Κυρίου Γρηγοριάδη