Τετάρτη, Απριλίου 26, 2006

ζητείται θαύμα

όχι τίποτα μεγάλο, ένα μικρούλι.. πληροφορίες εντός.

4 σχολιάκια:

Ανώνυμος είπε..

Αναλαμβάνουμε τη διεκπεραίωση θαύματος με εχεμύθια, λογικές τιμές, χωρίς έξτρα επιβαρύνσεις. Επικοινωνήστε.

:)

φακίρης είπε..

:]

Unknown είπε..

Καλά βρε, τί φακίρης είσαι εσύ που ζητάς θαύματα από τους άλλους;;;

Ψέματα μας έλεγες τόσο καιρό και σε πιστεύαμε;

φακίρης είπε..

είναι να μη ζητήσει κανείς κάτι σε αυτό το μαγικό κόσμο του ιντερνέτ. η χαρά του κοέλιο ένα πράγμα:
αν κάτι το θες πολύ το σύμπαν συνομωτεί για να το λάβεις σε spam, και μάλιστα εντός 24ώρου.

βέβαια, το college degree που μας τάζει ο λένισμίθ66 ποσώς με ενδιαφέρει αλλά όπως και να έχει ο ίντερνετς απάντησε στο κάλεσμά μου. (miracolo miracolo! ..)

darthiir the abban: φίλτατε darthiir δε λέω ένα δίκιο το έχεις να μπερδεύεσαι με τη φακιρική μου ιδιότητα, αλλά το έχω πει πολλές φορές (άνω τελεία) το μόνο που καταφέρνω είναι να υπομένω τα καρφιά και τις βελόνες (άνετα και σε μεγάλες δόσεις όπως έχει αποδείξει η ιστορία) και να κάνω το σκοινί ('η την κόμπρα εναλλακτικά) να σκαρφαλώνει. άντε και κάτι τσαχπινιές με τράπουλα που έχω μάθει τελευταία από κάτι cd για επίδοξους ταχυδακτυλουργούς και αυτό είναι.

ουφ, μου έλειψαν οι βόλτες στα blog :)
τα λέμε λοιπόν!