Σάββατο, Απριλίου 14, 2007

τορόντο, τολέδο ή carcassonne, έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας*

ένα ταξίδι σε πόιντς:

"up the stairs" (montreal)


"toronto-ing outside of the box" (gardiner)


"the glove" ή αλλιώς "τον άχαστο έχει αυτό το γάντι" (cn tower)


"reflections"



"lychee" (insomnia)


"προπόνηση πριν το δράκο" (niagara falls restaurant)


για 17η φορά, αλλά χωρίς pony tail τώρα (niagara falls)


* ο τίτλος από sms που μου έστειλε ο babuinos, ("τορόντο, τολέδο ή τορίνο, έχεις ξεχάσει που ακριβώς θέλεις να πας") εμπνευσμένο φυσικά από τη γνωστή θεωρία κατά την οποία όλες οι πόλεις που αρχίζουν απο "το" είναι στην ουσία το ίδιο μέρος αλλά μια καλά οργανωμένη παγκόσμια συνομωσία δε μας αφήνει να το δούμε. κάποια μέρα πρέπει να καταγραφουν όλες οι λεπτομέριεχ. χμ.

4 σχολιάκια:

nosyparker είπε..

Ουφ σε βρήκα επιτέλους, γιατί κατα λάθος έσβησα το μέηλ σου. Σου γράφω εδώ λοιπόν κι άμα θες μετά σβήστο. Θα ήθελα να δω κι άλλες φωτογραφίες σου πριν σου στείλω πρόσκληση για τις Διαδρομές. Βλέπεις μετά θα πρέπει να δεσμευτείς να ανεβάζεις συγκεκριμένη μέρα της εβδομάδας κάθε 15 μέρες. Και να σου πω την αλήθεια είμαστε ήδη 12 μέλη κι έχω στην αναμονή άλλους 3 που θέλουν να μπουν, οπότε σφίγγουν τα πράματα. Στείλε μου βα δω κι άλλες αν έχεις (σε σμίκρυνση ε;)

φακίρης είπε..

αχά! και μόλις πρόσεξα λοιπόν ότι το προφίλ μου δε δείχνει το mail μου. χμ. παλιά το έδειχνε πάντως οπότε η μόνη λογική εξήγηση είναι ότι συνέβει κάποια χωροχρονική ανωμαλία που οδήγησε σε αυτή την απώλεια συνεχούς.

τέσπα, το διόρθωσα τώρα :]

όσο για τις διαδρομές, δεν εννούσα ότι θέλω να γίνω μέλος. απλώς, αν κάποια στιγμή θες να βάλεις και κάποιο guest σετάκι μπορεί να πιέσω και γω τον εαυτό μου να ξεδιαλέξω πχ 3-4 ωραίες φωτογραφίες από κανένα ιδιαίτερο μέρος, όπως πχ ινδία που ήμουν πρόσφατα, κτλ. όπως έλεγα και στο mail, από διαδρομές άλλο τίποτα :)

salerosa είπε..

Ωραία αυτή η φώτο...Μα καλά που είναι?Βλέπω έχει και πάρα πολύ πάγο.

Α μια ερώτηση!!!
Γιατί είσαι Τορόντο,λόγω σπουδών?

φακίρης είπε..

salerosa: είναι μπροστά στους καταρράχτες του νιαγάρα, από την καναδική πλευρά. αν και απρίλης, οι πάγοι δεν είχαν λιώσει ακόμα. όσο για τα περί τορόντο, ας πούμε ότι κάνω μεταπτυχιακά σε ειδικά θέματα φακιρισμών :]