Δευτέρα, Νοεμβρίου 27, 2006

overwrite mode και τα μυαλά στα κάγκελα

αχ αχ αχ. αχ αυτα τα γιούζερ φριέντλυ τα mac. ο παρακάτω διάλογος είναι πέρα για πέρα αληθινός.

user> καλό μου mac, πώς μπορώ να γράψω σε overwrite mode αντί για insert mode?
mac> α, είναι απλό. σβήσε το κείμενο που θες να κάνεις overwrite και μετα γράψε το κείμενο με το οποίο θες να το αντικαταστήσεις (τατααααν!).
user> μα καλό μου mac, δε σε ρώτησα αυτό. οι φίλοι μου οι πουλημένοι (winxp users) και κάτι άλλα πανκιά (linux users) μου είπαν ότι απλά πατάν ένα κουμπάκι (το insert που είναι πάνω από το delete) και γίνεται μια χαρά σε όλα τα applications.
mac> αααααα! α! για σε παρακαλώ! αυτό δεν είναι ο σωστός τρόπος! το καλό που σου θέλω, φρόντισε να συνηθίσεις χωρίς overwrite mode προτού αρχίσω να το υποστηρίζω με κανένα shortcut που χρειάζεται ώρες για να απομνημονεύσεις!
εγώ δεν έχω mac. και πως να είχα άλλωστε, αφού όπως λέει και ο super "customization is written all over your face". μερικοί φίλοι έχουν όμως και κατά καιρούς αναζητώ μαζί τους τους κρυφούς κωδικούς (λέγε με shortcut) για να πετύχει κανείς τα αυτονόητα. έτσι τώρα και με το insert/overwrite mode. δεν είμαι ο μόνος που αναρωτήθηκε τι συμβαίνει και δεν παίζει natively το overwrite mode και ιδού μερικές ενδεικτικές συζητησούλες σε φόρουμζ: [σούλα1], [σούλα2].

και μια απάντηση, ενδεικτική του πώς αντιμετωπίζει ένα mac τις ανάγκες ενός χρήστη:

the mac has never needed an insert/overwrite toggle. placing the cursor into a document, and simply typing will insert text. for overwrite, drag across the unneeded text so it is highlighted. begin to type the new text, and voila! this is a natural result of wysiwyg, which has always been a part of the mac experience.

δε μας χέζεις ρε νταλάρα; πραγματικά απορώ πως περνάει αυτή η αντίληψη στον κόσμο: "κοίτα να δεις, εσύ μπορεί να το θες αυτό το feature αλλά δεν είναι καλό για τον οργανισμό σου. εμείς που ξέρουμε καλύτερα από wysiwug φροντίσαμε να το εξαλείψουμε και τώρα καλά θα κάνεις να συνηθίσεις στο μουρουνέλαιο."

τέσπα. πάω να την πέσω γιατί πέρασε πάλι η ώρα.

1 σχολιάκι:

Ανώνυμος είπε..

Πέστα πέστα!:

WYGIWYG

What You Get Is What You Get

η ,κατσε κατσε, ακομη καλυτερα:

WYGIWYW

What You Get Is What You Want


Βάλε και ένα Girl στο τέλος και φτιάχνεις blues, ή κομμάτι beatles έτσι;