Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

σούπα-police και άλλα ποιητικά

η αχχτίνα διαβάζει γιάννο περλέγκα:

μαχαιρίτσα

μές την πράσινη βαλίτσα
έχω cd του μακεδόνα
το λιμάνι

ένα πλοίο μάνι-μάνι
πάει κι αράζει στην προβλήτα

αξέχαστη βραδυά η χτεσινή. μπόλικα κλισέ (ας είναι καλά ο νίκ- λέγε με "εμένα στη ζωή μου μου αρέσει η ποικιλία"), μπόλικο τραγούδι (παρολίγο να μας συλλάβει η σούπα-police βέβαια, αλλά ας είναι), μπόλικος μουσακάς (ας είναι καλά ο νικ και ο άπο που φτιάξανε ένα ταψί κόλαση), άφθονο γέλιο (ας είναι καλά η τσικουδιά).

και ένα κακεπικό που θυμήθηκα με αυτά και με αυτά.

κοιτάω πίσω απ'την κουρτίνα..
βρίσκω νεκρή την τίνα!
κοιτάω μέσα στο σαλόνι..
βρίσκω νεκρό τον τόνι!

(και η υπόθεση συνεχίζεται με οικεία μέρη του σπιτιού μέχρις ότου πάμε στο ρεφρέν:)

πτώματα παντού και είμαι μόνος (τραγουδιστά)
πτώματα παντού και είμαι μόνος (τραγουδιστά αλλά πιο έντονα)
πτώματα παντού και είμαι μόνος (κορύφωσις)
είμαι ο δολοφόνος, είμαι ο δολοφόνος..

1 σχολιάκι:

Aurelia Aurita είπε..

Χαχαχα
το τραγουδακι μεταφερει πολυ γλαφυρα τη μεθυσμενη ατμοσφαιρα!
Χρονια πολλα:)
(ουτε που θυμαμαι που ανακαλυψα το μπλογκ σου,μαλλον απ'το προφιλ)