Κυριακή, Φεβρουαρίου 27, 2005

ψαλίδα και άλλες ανατροπές

"πω.. πρέπει να πάω για κούρεμα γιατί έχω ψαλίδα". ε, ότι θα το έλεγα αυτό μια μέρα πραγματικά δεν το πίστευα. όχι ότι έχω τίποτα με τα μακριά μαλλιά. απλά ποτέ δεν είχα την όρεξη να ασχοληθώ με το σπορ. ήμουν και πάντα της ευκολίας στο συγκεκριμένο ζήτημα, οπότε αν και το μακρύ μαλλί πολύ πάει με την κιθάρα, την παραλία και τα υποδέλοιπα κλισέ, δεν το είχα ποτέ ούτε καν στα υπόψιν.

να που έγινε και αυτό όμως. είχα αφήσει για λίγο το καθιερωμένο κούρεμα ανεξέλεγκτα-καρφάκια, έπεσαν και μερικές δύσκολες καταστάσεις μαζί που συνοδεύτηκαν με παρατεταμένη αποχή από τα εγκόσμια και έτσι, απλά και φυσικά, ήρθε μια μέρα που κοιτάζοντάς με στον καθρέφτη συνειδητοποίησα ότι έχω μακριά μαλλιά. έφηβος πια στη μακρυμάλλικη ζωή, πριν μερικές μέρες συνειδητοποίησα ότι έχω και ψαλίδα.

και ενώ η επόμενη σκέψη στο μυαλό του καθενός πιθανά θα περιτριγυρίζε μπαρμπέρηδες, σικ κομμωτήρια και τα ρέστα, εγώ έφαγα το ακόλουθο φλας. συνειδητοποιώ λοιπόν ότι πολλά από τα δεδομένα που έχω σχετικά με μένα, δεν είναι και πολύ δεδομένα πια. αλλάζω, άλλαξα και δεν το έχω πολυκαταλάβει κιόλας. η αλήθεια είναι ότι η χρονιά που πέρασε ήταν από αυτές που σε αλλάζουν ουσιαστικά, με τρόπο που δε μπορείς να γυρίσεις πίσω, αλλά παρόλαυτα εμένα η ενδοσκόπηση ετούτη μου ήρθε απότομα.

ωραία. λέω, λέω.. αλλά τίποτα ουσιαστικό δε λέω. ας πω κάτι λοιπόν: μάλλον αυτό που με στεναχώρησε και με έβαλε σε σκέψεις είναι ότι έχω αρχίσει να βλέπω τη ζωή λίγο πιο κυνικά και χοντροκομμένα ίσως. δε σου αρέσει κάτι; πέτα το. πως; μπορεί να αλλάξει; ποιός, τι, πότε; δε βαριέσαι.. άστο καλύτερα.

έπιασα τον εαυτό μου να βαριέμαι να γνωρίσω περισσότερο τους ανθρώπους γύρω μου, να εκνευρίζομαι εύκολα και να τη λέω στεγνά σε όποιον κάνει κάτι που δε μου φαίνεται "σωστό", να εκνευρίζομαι. αντιδράσεις παντελώς ξένες με τον χαζοχαρούμενο και ανέμελο τρόπο που λειτουργώ γενικά. γενικά. χμ.. δηλαδή μέχρι τώρα. ή κάτι τέτοιο.

"μεγαλώνεις", θα πει ο κάποιος χ. "μεγαλώνεις και αλλάζεις". η εύκολη λύση. μπα. όχι. ξέρω τι είναι. ναι όντως, αποκάλυψη! δεν αλλάζω, κάθε άλλο. απλά είναι καιρός να αλλάξει κάτι. δε φτάνει να πω "φάση είναι θα περάσει" και να περάσω πέντε ώρες την κιθάρα μου. είναι καιρός να αλλάξει κάτι ουσιαστικό και πραγματικά τώρα που το βλέπω με πιάνει ήδη ο ενθουσιασμός της δημιουργίας!

απίστευτο, αλλά νιώθω ήδη καλύτερα. ας πάω για κούρεμα. χμμ.. πως στο καλό λένε την ψαλίδα στα αγγλικά;

5 σχολιάκια:

Beta Blank είπε..

"split ends" th lene, kai nomizw oti tairiazei...
alla3es ontws bre Stauro h apla alla3an ta pragmata gurw sou? egw ekei problhmatizomai panta...

φακίρης είπε..

dimiτρούλα, το τελικό συμπέρασμα ήταν ακριβώς ότι δεν άλλαξα. όλα τα ψυχομπερδέματα είναι απλώς δείγμα ότι για πολύ καιρό τα πράγματα γύρω μου δεν είναι όπως τα θέλω και πως ήρθε ο καιρός να αλλάξουν αυτά αντί για μένα.

όπως θα έλεγε και ο "όχι εσύ, ο άλλος", το ζήτημα δεν είναι να προσαρμόζεσαι στο περιβάλλον σου, αλλά να προσαρμόζεται το περιβάλλον σου σε σένα :)

Beta Blank είπε..

nomiza oti eixame perasei pia thn hlikia pou 8elame na alla3oume ton kosmo... mallon apla prepei na broume ton kosmo pou mas tairiazei kai na ton 'allazoume' opote mas kourazei... kamia sta8erothta pia? xmmm...

Pantws etsi gia na alla3oume ton tono kai na ton kanoume pio gluko, auta ta kekakia polu ta lumpisthka... sthn (epomenh) episkepsh sas stas Bruxelles exei kekakia a la Niki...

Unknown είπε..

άσε αυτό το φλας το ΄χα περάσει και γω και μάλιστα συνειδητοποίησα ότι έχει περάσει και μία δεκαετία με μακριά μαλλιά και ήρθε η ώρα της αλλαγής, αλλαγής ολόκληρης της ζωής που ζούσα, όλα αλλάζουν γύρω μας και όλα τα ίδια είναι... και είπα ξύπνα!!! Τώρα κατά πόσο ξύπνησα αυτό το κρίνουν οι φίλοι της συντροφιάς του δακτυλιδιού. ;)

υσ: από την άλλη ίσως απλά υπνοβατώ

Ανώνυμος είπε..

αυτο το "ωχ..εχω ψαλιδα" ολοι το περναμε. πριν κανα μηνα κουρευτηκα μετα απο 5 χρονια με μακρια (πολυ μακρια) μαλλια. περιεργη φαση..ειδικα οταν βαζεις μπλουζες και βλεπεις πως τα μαλλια βγαινουν χωρις βοηθεια :p ! για τα (πλεον) αρχηστα αξεσουαρ μαλλιων δεν τα συζητω!
καλε μου φακιρη αν πας προσεξε η κομμωτρια/φονιας να καταλαβει οτι θες 2 δαχτυλα σε παχος και ΟΧΙ ΥΨΟΣ!

χαιρετισμους, analogio