Παρασκευή, Οκτωβρίου 19, 2007

"ver it ma teem!"

τόπος: στις πρασινάδες-γήπεδο του campus.*
χρόνος: απογευματάκι.
σκηνή: διάφοροι κόσμοι παίζουν ποδόσφαιρο. σε μια γωνιά οι ομάδες έχουν κανονιστεί και ένα παιχνίδι ετοιμάζεται μόλις να ξεκινήσει. ένας ινδός στέκεται συνοφρυωμένος και κορδωμένος και φωνάζει προς τους υπόλοιπους "ver it ma teem!". είναι μπουλουκάκος, το πρόσωπό του είναι σφιγμένο, και έχει το ύφος του μπόμπιρα "αν δε μου δώσετε πίσω το παιχνίδι μου θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να σκάσω". αν δεν ξεφυσούσε από τη μύτη με δύναμη θα ήμουν σίγουρος ότι μάζευε αναπνοές για να εκραγεί φωνάζωντας "VER IT MA TEEEEEEEM!".

είναι πολύ αστεία η ινδική προφορά. όχι υποτιμητικά αστεία, γουστάρω σα να λέμε, έχει τη φάση της. με όλες τις προφορές έχω ένα κάτι και μου αρέσει να τις προσέχω. γι'αυτό ίσως μου άρεσε και το σόου ενός άλλου ινδού που στη χώρα του politically correctness μπορεί με επιτυχία να κοροιδεύει τις προφορές και τα καπρίτσια των διάφορων φυλετικών ομάδων, με τη δική του πρώτη πρώτη.



ιδού και ένα ποστάκι για το πρόσφατο καλοκαιρινό σόου του εδώ πέρα.

* η ιστορία αληθινή αλλά όπως τη φαντάστηκα από την περιγραφή του ακτινιδίου.