Τρίτη, Οκτωβρίου 02, 2007

καθρεύτης vs. καθρέφτης


λοιπόν ο καθρεύτης των κουρευτηρίων είναι περίεργο πράγμα. είναι συνήθως μεγάλοι, πεντακάθαροι και απρόσμενα -αντίθετα με τους περισσότερους που έχεις συνηθίσει- αμείλικτοι. ίσως είναι κόλπο. για να βλέπεις ακόμα πιο έντονα ότι τα μαλλιά σου έχουν τα χάλια τους -"μα καλά δεν τα προσέχεις καθόλου;"- ότι καλά έκανες και πηγες, ότι το ένα, ότι το άλλο. και όσο και αν έχεις πειστεί (ή πιεστεί) ότι οι μαύροι κύκλοι ουσιαστικά δεν υπάρχουν, ότι απλώς πρόκειται για τη γωνία που πέφτει το φώς και γενικά είσαι μια χαρά, έρχεσαι φάτσα με φάτσα (κυριολεκτικά) με την αλήθεια. είναι εκεί μάυροι-μάυροι και υπαρκτοί και δίνουν και ένα τόνο σκοτεινό στο φρακταλ που σχηματίζεται με τον πίσω καθρεύτη αν κοιτάξεις προς την κατάλληλη κατεύθυνση.

η φωτογραφία via [devianart].

7 σχολιάκια:

sroutz είπε..

Έχω μπροστά μου συνεχώς έναν καθρέφτη
που με εμποδίζει ό,τι είναι πίσω του να δω
δεν έχω δει ποτέ μου πιο μεγάλο ψεύτη
και το χειρότερο είναι όμοιος εγώ.

Δείχνει πολύ καλός, ενώ εγώ δεν είμαι
δείχνει κακός, ενώ δεν είμαι ούτε αυτό
όσοι μου λένε "φίλε όπως είσαι μείνε"
είναι όσοι ‘χάψαν τον αντικατοπτρισμό.

...

Μα εγώ θα κάνω τον καθρέφτη μου κομμάτια
ξέρω ότι αυτό που κρύβει πίσω του εισ’ εσύ,
εσύ που ψάχνεις μες στα μαύρα σου τα μάτια
να καθρεφτίζεις μόνο εμένα στη ζωή.


-- απόσπασμα από τον Καθρέφτη, Στίχοι/Μουσική: Φοίβος Δεληβοριάς

sroutz είπε..

Τη νύχτα που με κοίταξαν οι κούκλες σου
Σε ονειρεύτηκα στη μαγική βεράντα
Κοιτάχτηκα για λίγο στον καθρέφτη σου
Παγιδεύτηκα, χάθηκα μια για πάντα

-- Χάθηκα, Στίχοι/Μουσική: Ξύλινα Σπαθιά

φακίρης είπε..

sroutz: πάντα στη σωστή διάθεση ;)

Ανώνυμος είπε..

βασικά σε αυτούς τους καθρέφτες καταλαβαίνω ότι το κεφάλι μου πρέπει να είναι στραβό επειδή δεν μπορώ ποτέ να δω τα αυτιά μου συμμετρικά...
αφτάρα, αν μου στείλεις και το pass που σου ήρθε στο e-feta έχω να γράψω κι εγώ μια ιστορία από κομμωτήριο

Σοφία είπε..

@ Kitnis: Κανενός τα αυτιά δεν είναι συμμετρικά. Έτσι είμαστε από τη φύση μας ;-)

Alejandro είπε..

εγώ πάλι Steve σ' αυτούς τους καθρέφτες το πρώτο που θα κοιτάξω και θα με αγχώσει απίστευτα, είναι το κατά πόσο βάθυναν οι κρόταφοί μου (και ειδικά ο αριστερός)...

φακίρης είπε..

kitnis: άντε, περιμένω την ιστορία! να ρωτήσω επίσης, το "ένα post το χρόνο" το τηρείς συνειδητά ή προέκυψε τυχαία; :P

alejandro: βάθυναν οι κρόταφοι; τι με λες, δηλαδή κάτσε, εννοείς ότι αλλάζει και η μορφολογία του κρανίου; ααα, δεν το πιστεύω.