Τρίτη, Ιουλίου 26, 2005

από πότε blog + counter = love for ever?

από καιρό το σκεφτόμουν ότι το extreme tracking που είχα βάλει στο blog μου δεν ταίριαζε με το χώρο. μπροστά στο χαρακτήρα χαλαρότητος του στυλ "φιλαράκι πιάσε μια τζιτζιμπύρα ακόμα" το counter θύμιζε λίγο επαγγελματικός χώρος, κάτι σαν παράταιρο κιτς τραπεζάκι με μάρμαρο ala αθηναικό μετρό, σε καφενείο. και ότι και να λέμε, δεν κολλάει και με τον πίνακα με το φακίρη. έτσι λοιπόν πήρε δρόμο. τέρμα το tracking. και ο ηθικός αυτουργός είναι η pro-futura που αναρωτιέται από πότε τα hits πάνε με το κιλό και πόσο κάνουν στις εκπτώσεις.

όπως σχολίασα και στο εν λόγω post, εμένα πάντως μου άρεσε να βλέπω άσχετα στατιστικά όπως για παράδειγμα από ποιά μέρη του κόσμου έτυχε να δει κάποιος το blog σου και με τι queries σε μηχανές αναζήτησης βγήκε κάπου στα αποτελέσματα (π.χ. lespritdelescalier, littleshotsofhappiness). έτσι, ως επικήδειο του extreme tracking, βάζω και γω μια εικονίτσα από τα στατιστικά αυτά.


3 σχολιάκια:

Ektwras είπε..

from the other side of the world or from another world

I have no idea what r u talking about but

Good Job! lol

Νίνα είπε..

ειδα comment σου στο blog μου και φρίκαρα!!! Βλέπεις το επώνυμο του πρώην μου είναι "φακίρης"! και επειδή στα μισά post της cold bitch των θάβω ασύστολα, λέω τι στο διάολο, που ανακάλυψε το blog μου??? Αλλά μετά είδα ότι πρόκειται απλά για ψευδώνυμο ;pppp!
Χαίρομαι που με ανακάλυψες γιατί έτσι σε ανακάλυψα και εγώ! τα λέμε

φακίρης είπε..

χαίρω πολύ λοιπόν και ελπίζω να μην μετατρέπεται το "φακίρης" σε κόκκινο πανί μπροστά σου και αρχίσεις να θάβεις και μένα :p

επίσης, κρύβε λόγια, ονόματα, επώνυμα κτλ γιατί ο γούγλης (google) τα βλέπει και τα ακούει όλα και anything you say can and will be used against you in a blog of law.

τα λέμε!